sommarsommarilandetdär

Satt och kikade på lite bilder från den gångna sommaren. Tänkte bjuda på några. Dock blir det bara bilder från Frankrike, fanns inte så mycket annat, måste vart slö med kameran. Okej, en bild (eller två eller tre) från grillkvällen hos Malin också som var ett lyckat moment i juli får starta upp det hela.


Louise och Katri så klart :)


Pictonary (och sedan med andra ord), bästa spelen tror jag!


Malin Jenny Natta och Irma, bruna och glada.
Jag tror inte det finns någonting att misströsta under sommaren?
Om det är en bra varm dag vill säga.

-France

Typ 111e bilden, stolpen vi använde som stativ var inte så bra på att sikta.


Katri Felicia och Malin, sjukt varmt vill jag minnas att det var denna dag.


Lika barn leka bäst? Haha


Testa att åka till ett hus, där tre barn i åldrarna 10-11 år befinner sig, där det också finns en studsmatta! Inte konstigt att man blir trött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogg l a t. haha vad hände med våra huvuden egentligen

2009-01-24 @ 22:06:16
Postat av: m

ja den var från mig, jag hade skrivit men de försvann tyligen

2009-01-24 @ 22:06:44
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0