paris

Utgången igår blev inte av, vi kunde inte bestämma oss så det slutade med film och mys här hos mig med två av de bästa. Ikväll blir det däremot utgång med lite folk från klassen och innan dess blir det middag med familjen. Så jag hoppas på en trevlig kväll. Känner mig smått stressad och grinig för tillfället bara men det ska jag skölja bort i duschen alldeles strax.

Johanna, vad önskar du dig i present?:)
och fick du mitt sms? och vad är isf svaret haha?



Inte precis jätteambitiöst redigerad men från sommaren 2007 i alla fall
och på grund av bildens kvalité från början ser ansiktet ut som en hopsmetade tavla.

Kommentarer
Postat av: tres

vilken fräck bild! vilka va ni som var ute?:)

2009-02-03 @ 14:31:06
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0