den gamla goda tiden

och nu är jag klar!

Har suttit ett antal timmar idag och fixat med massa bilder, nu har jag ett fullständigt bildbibliotek med ordning och reda med varenda datum rätt! från 2004 och framåt, det finns mycket att skratta pt vill jag lova. Det är föresten inte fullständigt än, för det fattas en del bilder från de andra mapparna i mamma och pappas dator, men det får jag fixa en annan dag för nu ska jag sova!

2004

och oj vad tuffa vi trodde att vi var! På ica med varsinn festis i handen!
och en jättehemsk bild. Det var den vintern vi sprang runt i mjukis/pyamasbyxor och var hur tuffa som helst.
SLIK som vi kallade oss för. Sofia Louise Irma Katri

   

2005
 början på det oslagbara
 Louise fyllde 15 år och vi överraskade henne med ett kalas
 under en tid hörde vi ingenting annat än tjatet tjatet tjatet haha'
 vi var stora nog att sluta åttan!
 

 irma fyllde år och det var proffsbowling
 vi bakade
och bakade
 midsommar spenderade jag och irma i hällebäck
 
 
2006
många filmkvällar hos irma ägde rum
malin och irma testade mössor
i maj var det en halvvarm dag med cirkus
och katri och malin gjorde en lekplatsrunda?
och tog en promenad till stenstjärn


och vi trodde även att vi var tuffa när vi varken åt eller sov på 26 timmar
vi skulle sluta nian och hade vår bal
och hade den bästa sommaren
bland annat med blåbärsplock och vilsegång i hällebäck
och en iskall dag i september


jag och malin åkte till stockholm
och mer bak
jag vet inte, vi hade tråkigt och klädde ut oss?
vi åkte till stan och kollade på de fina ljusen haha
och oväntat npg regnade det

 

Okej, nu orkar jag faktiskt inte mer. Men det finns som sagt mycket, och dessutom mycket mycket mer. Dessutom hittade jag en lite rolig mapp med självporträtt men så kul ska vi inte ha det! Och även en mapp med bilder från första året på kunskapsgymnasiet, en hel del finns alltså. Skulle nog kunna göra mig ett mycket rättvistt kollage med bilder från de senaste åren av mitt liv, om jag hade haft orken. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ffrida

vilka fina bilder!!

Kan du inte skicka ngr från i lördags????

PUSS

2009-01-28 @ 15:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0