skål

Nu har min läpp svullnat upp så där fint igen. Hoppas den slutar med det snart.

Ikväll ser det ut att bli utgång, trevligt! Och nya pengar har det trillat in på kontot med, ännu trevligare!

Men med tanke på att det som sagt blir utgång ikväll, och eftersom jag tydligen lovat bort mig själv även i morgon, och Johanna fyller 18 och har fest nästa vecka, och att jag efter det ska till sthlm/uppsala innebär att pengarna snart är mer än borta. tyvärr.

Jag har ju suttit och trixat med alla mina bilder och fått ordning på allt, och jag måste säga att jag var så mycket mer kreativ (och duktig) innan jag hade min systemkamera. Det finns faktiskt en hel del mycket fint, och som sagt, kreativt. Dock är det inte jag som tagit denna bild, det har Louise gjort, men redigerat och klippt den har jag gjort, ni vill inte veta hur den ser ut i sin helhet och i färg utan kontraster osv.... :) Jag gillar den.


15 Februari, 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0