Let the bitches die

Lång dag som började med en sjuhelvetes stressig morgon, men det löste sig. Kom till valhallabadet där mina kära kollegor just avslutat sina träningar, hjälpte dem att plocka undan och sedan vid halv 12 gick vi några meter till rummet där första delen av utbildningen skulle hållas. Det var riktigt segt, men lite kul och intressant också. I morgon blir det ännu tidigare då vi börjar redan halv 9, rena skolan detta! Men men, det är nog värt det tror jag! Jag och Pernilla insåg att vi även vill bli babysimsinstruktörer haha, så möjligen en liten satsning på en sådan kurs någon gång när vi har tid. Vad säger du, ska vi dra igång en grupp till hösten? :)

Så har jag även bokat biljetter till Sthlm/Uppsala med, bara så där. Det var väl trevligt! Med kusin efter lovet, ja mycket trevligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, nu kom jag in på denna kommentarsida haha... Ja, vi kör på!!! Kollar utbildningen nu, så ev småland i slutet av januari haha. Whoo hahah

2009-01-11 @ 16:44:01
Postat av: Prillisen

Asså, va är detta haha? Har skrivit två inlägg men dom syns inte eller så är det så att jag är helt blåst så att det redan finns inlägg som du kan se och inte jag haha, hmmm kluring asså. Men vi kör på baby!!! Så ev småland i slutet av januari då, jag fixar boende o så haha haha. Kram kram och lycka till på arbetet kämpa kämpa kämpa:-) :-)

2009-01-11 @ 16:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0