Himmel blå himmel blå

Ja okej, nu har jag suttit och försökt starta detta inlägg ett antal minuter, så jag skippar starten.

Skola idag igen, i endast en timme dock där jag satt och lyssnade på ord som inte berörde mig, men jag kände att jag kan vara duktigt och vra där ändå eftersom min praktik inte börjar förrän nästa vecka. Så jag ska nog dit i morgon med, kanske kan skriva klart samhällsrapporten som ska in på fredag, om mailen behagar fungera igen. Jag måste säga att det känns lite skönt att lovet är över, jag behöve rlite rutin. Sömn till 14.00 varje dag fungerar ju inte riktigt, eller hur? och så kanske jag kan få komma igång och träna igen! Härligt härligt. Säger dock ingen dag för alla som vart här innan vet ju hur det brukar bli med det.

Grammisgalan på tv, spännande. Verkar vara värdiga vinnare allihop, och ingen större chock (hjärnsläpp, hur stavar man?) att Håkan skulle ta hem i alla fall ett av priserna, men jag klagar inte :)

Denna dag har det även varit skönt väder, trots minusgraderna. Blå himmel och sol vilket jag inte brukar gilla om det är kallt, men idag var det uppiggande. Bortsett från blank-isen man jämt och ständigt håller på att slå sönder sig på.

Det positiva med kylan är dock att jag kan kyla mjölken, för icke kall mjölk är ju helt värdelös! (vårat kylskåp har brakat ihop, och trots isen vi ställt tills det nya kommer blir mjölken fan inte kall!)

NU: sista biten av galan, sen duch och sen sömn.

Oj vad allt plötsligt känns bra!

Nu blev ju hela inlägget senare publicerat än vad jag planerat, alltså när galan redan är slut. Jag tror ni överlever dock. Ni kan ju lyssna på denna låten om ni vill :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0