To the moon and back

Jag vet inte, det kanske bara är efterkonstruktioner och min trötthet på Sveriges ständiga väder som infinner sig 9 månader om året. Men tänk värme, och lagom solbränd hud, en kall dusch med väldoftande shampo, ut ur duschen, på med shorts och ett linne och gå ut i värmen med blött hår som luktar gott av shampot. Framförallt tänker jag mig detta utomlands i ett varmt land med möjligen en balkong, eller helt enkelt i Hällebäck där jag spenderat en del av varenda sommar i hela mitt långa 18åriga liv. Lite sentimentalt kanske, eller något annat, men jag fick en sådan känsla när jag för en stund sen klev ur duschen. Löjlig som jag är haha.

"Hinder är det du ser när du tar bort ögonen från målet" Som någon smart jävel sa
Tänk på det ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0