tjugotretusentvphundrasjuttiofyra ord

23274 ord har jag skrivit nu och har förmodligen lagt sista handen vid mitt eviga samhällsarbete som jag är innerligt trött på. I natt sov jag väl en 3,4 timmar max. I morse var det utbildning igen som pågick hela dagen, ännu segare idag efter som jag knappt kunde hålla mig vaken. Hjärt och lungräddning har jag i alla fall lärt mig nytt, vilket behövdes, och även en hel del annat så det är ju inte bortkastad tid, men det betyder inte att det är jättekul! Nu ska jag lägga mig i badet och ta det lugnt. I morgon ska jag till skolan är min plan, vet dock inte vad jag ska göra där, min praktik börjar förmofligen inte förrän på tisdag eller onsdag men. Kan ju göra ett nytt försök att få ordning på dygnet kommande vecka, det hade behövts!

Let the bitches die med Lightspeed Champion tycker jag att ni kan lyssna på, för det gör jag och jag gillar det. Hittade inte på youtbe så, find your own way :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du dött eller?

2009-01-15 @ 18:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0