Till Lydia!

Okej! Lydia ställde mig en fråga, och eftersom jag inte kan svara henne på annat sätt än så här så hoppas jag att hon tittar förbi igen!

Det är helt enkelt så att jag har suttit och ritat av bilden, fast med endast svarta punkter i datorn, och sedan delat upp den på olika papper i paint!
eh, okej så var det inte....


http://homokaasu.org/rasterbator/
är en sida där man kan ladda upp sin bild, välja hur stor man vill ha den, och sedan får man tillbaka en fil, där bilden är omgjord till punkter, som här nedan och dessutom uppdelad på olika papper beroende på hur stor man valt att göra den, sedan får man skriva ut det och pussla! Lätt som en plätt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0