The Band

Fredag  natt och jag avrundar nu mitt plugg, för jag har så förbannat ont i rumpan, ryggen och axlarna nu efter att ha suttit här i timmar. Jag tycker som sagt att jag är sämst, men min vän Malin tror på mig, jag fick en mycket fin dikt av henne som bevis på detta (eller ett bevis på att hon inte har så mycket som ett liv?) . Hur som helst nu ska jag sova. Måste bara nämna att jag faktiskt tycker det är rätt kul när man väl kommer in i ett arbete, bortsett från att det verkar omöjligt att sitta ergonomiskt rätt så att man inte blir stel som en pinne i hela kroppen.

Dikten av Malin
kom igen nu, you can do itttttt. heja katri du är bra du är jätte bra att ha, katri katri katri!!! jag tror på dig, helt och fullt!
katri är bra, och hon säger alltid ja
katri är snäll, men hon får ingen karamell
katri är cool, men hon ramlar ofta från en stol
katri är smart, men har ingen direkt fart
katri är bäst, och lider inte av pest (tur det!)
katri är snygg, och gillar inte mygg
katri är min bästa kopppis, men blir hon inte klar med samhällen säljer jag henne på loppis!


Kommentarer
Postat av: tres

haha! men förklaringen till din intensiva teori kanske ligger i att vi är syskon ;) eller nåt!



men malin verkar ju ha koll på dig iallafall haha xD va får ni alla ideer ifrån! .. du vet väl att det är nu du ska skriva en likadan till henne ;)

2009-01-10 @ 02:17:04
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: m

men blev duuu klar, hur gick det för fasen

2009-01-10 @ 11:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0