sleepless

Jag ska flytta till en strand. Nej inte riktigt men, ett varmt land eller snarare några stycken. Jag vägrar sitta fast i detta landet resten av livet vill jag lova. Inget fel på det egentligen, men det är tråkigt, det händer inte mycket, och det är litet. Sen skulle jag förmodligen aldrig bosätta mig permanent någon annan stans än här, det är ju här alla människor jag tycker om finns. Men det finns ingen tvekan om att jag ska bort härifrån, jag hade kunnat tänka mig resor månader i streck, och sen komma hit och uppskatta det ett tag och sen åka igen. Ska bara trolla fram ett jobb som fungerar för ett flängande liv med. Haha. Jaja, vi får väl se. Äventyret lär ju inte börja förrän efter sommaren i alla fall, och förmodligen inte förrän ett bra tag efter den.


Och oj hoppsan, en bild på mig för ovanlighetens skull. I somras var jag tydligen blond och hade 'lockigt' hår en dag. Kan ju inte precis påstå att jag känner igen mig själv men det gör jag sällan på bilder i efterhand så. Siestabandet satt i alla fall kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0