shake your money maker

Eftersomatt jag och Ksanet är så jävla amitiösa(satvning?) att vi just nu sitter och jobbar med praktikjobbet (över msn) trots att ögonen går i kors så blir det inget jobb i morgon, för strax är vi klara. Härligt! Alltså ledig fredag! Däremot blir det förmodligen mer jobb i helgen igen.

Jag har idag även lyckats ta två bilder till mitt projektarbete som ska bli en kokbok, så nu är jag uppe i några till. Det går inte så snabbt haha, men jag får allt ta och rycka tag i detta nu. Enligt min planering skulle alla bilder vara klara denna vecka, och nästa skulle jag börja jobba på layouten, men men det löser sig alltid, speciellt eftersom jag faktiskt, för ovanlighetens skull, är rätt taggad på detta.

Nu är vi klara, och nu är det sömn som gäller för min del!
Godnatt.

http://www.myspace.com/yardfunkers
detta kan man lyssna på om man vill, det var några killar som var med i Musik Direkt i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0