running back

Kul att jag kunde roa Irma i alla fall med felskrivna sms haha :)

Ingen skola idag då vi fortfarande inte fått materialet vi behöver för att kunna jobba.
Så nu sitter jag här och är lite trött men gör allt för att inte slänga mig i sängen igen.

Gårdagen lyckades jag göra allt jag sa att jag skulle göra, bortsett från att jag självklart glömde hitta min lärare för ledighet, jag hade även tagit med mig svenskaboken till skolan för att lämna tillbaka den, tror ni inte att kag fick med mig den hem igen?

Jag tränade på lite med Pernilla, det var bra att ha någon som drar även om jag blev fly förbannad på mig själv för att jag inte hittade farten. Hann även plugga 40 minuter, bättre än inget sedan tränade jag barnen och det gick rätt bra for once. Åkte sedan till HagaBion där jag spenderat halva min uppväxt, känns det som, då mamma jobbade där ganska många år. Så ja, jag var där och lyssnade när mamma och lite annat folk pratade, det var rätt intressant. Det läskigaste var dock att det fanns så mycket människor där, och jag kände igen nästan hälften från "förr" men hade inte den blekaste om vilka de var. Och det är alltid lika roligt att få presentera sig för folk man träffat hundra gånger innan... "katri..(!)" "Nej men, är det duuuuu? Du har blivit så stor!" Haha. Sedan tog jag mig till biopalatset och kikade på Twilight med Malin, igen, hon ville tvunget se filmen på bio innan den gick ner, och därför bjöd hon mig, så jag klagar inte!

En lång dag med andra ord, 10.00-00.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0