Precious

Just nu sitter jag och bara trivs i mitt rum. Ny hylla på väggen och annat småfix, dessutom är det städat som bara den och min oerhört bra blandade mapp med musik spelas nu från spotify. Jag är nöjd helt enkelt.

Tidigare tog jag en skön och väl behövd promenad till Irma, prat, prat och åter prat, som förr, skönt. Var inte där så länge dock eftersom jag tidigare sagt att jag skulle vara hemma till middagen som var ovanligt god idag dessutom. Som sagt, jag är nöjd och det har varit en bra dag.

Underbart bra låt


Jag märker att jag blivit lite mesig när det kommer till musiken, allt är så otroligt lugnt, men inte desto mindra bra! (formulering?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0