om du lämnade mig nu

Hej och hå!
Träningen. Det är kul med de helt nya, de är så små och positiva och glada allihop så jag blir helt lycklig! Nu är jag hemma och har hunnit få i mig lite av den underbara maten mina föräldrar lagar, vet dock inte vem som gjorde dagens mat, mamma tror jag?

Nu sitter jag i kö till telfeonbanken, inte det roligaste. "Det är fortfarande kö vi tar emot ditt samtal så snart vi kan, för att lämna kön och utföra automatiska tjänster, tryck 1" Har nog hört det ett trettiotal gånger, om inte mer, nu. Dem kunde väl i alla fall säga vilken plats i kön man har?

Vi tyckte att det räkte med en ledig dag efter helgen, så i morgon blir det skola och praktikarbete igen, woho!

Sådär, nu kopplades jag vidare och såg att jag fått vänta i 18 minuter, kändes inte så länge faktiskt. Men men!

Dessa kan man  lyssna på om man vill.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ville lyssna , å de va bra!

2009-01-26 @ 23:09:43
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0