make this go on forever

Idag är det middag hos Malin och sedan utgång för att fira henne! Oväntat kör jag på helsvarta kläder, naglarna är dock också svarta, dte brukar dem inte vara men det är kvar från nyår, kanske borde måla dem lila eller något, eller varför inte röd/lila/rosa? Jag har ingen aning om vilken färg det är, men den är snygg i alla fall. Har hur som helst idag inhandlat ett (om jag får säga det själv) mycket snyggt armband, som jag nu insåg var trasigt på sina ställen, typiskt! Men det får gå ändå! Det är inte svart, men det är inte precis färglatt heller i och för sig men....

Ja detta belv ju ett väldigt intressant inlägg om mina naglar, jag kanske borde lära mig att använda kameran mer.. hm, men inte idag!


Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0