keep on keep on

jag fortsätter min dag med att vara sämst, men det går över hoppas jag. Det har inte fallit mig in att det är fredag idag, den spenderas dock med plugg. Eller ja, åter till ämnet sämst, eftersom jag istället, för första gången i mitt liv sitter och tittar på lets dance, och skriver en mening lite då och då.

Morgondagen ska jag ägna åt, första delen av 4, tränarutbildning osv.. Kvällen har jag ingen aning om. Någon? Eller kanske borde plugga så att jag slipper vara sämst i morgon med.

Jaja, ha en bättre fredag än mig gott folk.

Jag är mycket medveten om att min armbåge på bilden här till höger ser något mer än lovligt skum ut, men stå ut, för jag tänker inte fixa till det :)

Kommentarer
Postat av: m

men hallå du kan ju inte plugga imån när allt skall in idag? smartassss. jag tycker vi bowlar, och jag vet att du med tycker det :D om du inte vill att jag skall fastna i någon slags galenskap här hemma i vilket fall, vilket jag vet att du inte vill. aningen lång kommentar! du märker att jag är desperat på att komma utttttt

2009-01-09 @ 22:14:07
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0