it's not friday and i'm not in love

Ännu en bra dag, jag hoppas inte de har tänkt komma endast varannan dag, för i så fall blir morgondagen dålig? Hursomhelst, vaknade och klev upp! För ovanligheternas skull. Tog mig ut i slaskvädret (nu fattas det bara att graderna sjunker till några minus så att isen är mer än ett faktum) och tog mig till skolan där jag och Ksanet var lite småflitiga och skickade lite för många mail. Sen gick jag äntligen och tränade! Det gick segt, men hyfsat. Där i simhallen fanns även Pernilla och Frida som tagit ledigt från skolan för att lära små skolbarn att simma, eller de kan nog redan simma när de kommer dit? Tekniken bara kanske. Det var i vilket fall trevligt att få träffa dem bara så där! Och jag var till lite hjälp med så jag kan känna mig ännu duktigare.

Nu ska jag, jag vet inte riktigt? Packa upp träningsväskan, laga mat, plugga naturkunskap, vika in kläderna i garderoben.... ? Tja, vi får väl se om jag orkar något av det.

Kommentarer
Postat av: tres

Flitit av er måste jag säga katri. In-pressed as you see.

Men åh, vad du ger ångest när man ser naturprov osv.. men det är väl bara o sätta igång då?! pepp till dig ;)

2009-01-20 @ 18:36:31
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0