it lasted too long

Ni får ursäkta, men just nu älskar jag mig själv, för att jag inte ger upp!
Det där sista lät kanske lite väl seriöst men. Jag hörde en låt, gav mig fan på att hitta den, hittade den inte, fortsatte leta, var på väg att ge upp, (och sedan vänner) hittade den! Den var dock inte lika bra som när jag bara hörde en bit av den men, dålig tycker jag inte att den är, yey! På hög volym i ipood är det förmodligen en låt som kommer att fungera ett bra tag fram över, inte minst i morgon bitti. Jag har nämligen bestämt mig för att återgå som tränare även på lördagmornar, får se hur snabbt jag ångrar det beslutet men på våren är det faktiskt riktigt skönt att komma upp och ut på morgonen, dock är det väl en stund kvar till våren men. Positivt ska det vara...

..och självklart delar jag med mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0