igen.

a hej och hå. Natalie har spenderat kvällen här, hon har mest pluggat och jag har stört henne, haha kul va? Nej men det har vart trevligt också, med tedrickande och tjatandes. Nu har hon dock gått hem. I morgon blir det bio, det var oerhört längesedan jag var på något sånt. Det är kväll/natt och jag har blviti grinig igen, det kan ha att göra med att jag och mina föräldrar går varandra på nerverna mest hela tiden, jag behöver komma härifrån, en stund i alla fall, tror jag. Men nu är det nästan dax för sömn, först ska jag bara våga mig in på mitt konto och se om pengar från malins kväll är dragna.. Hatar när det krånglar, jag har nollkoll.

Snart skola igen, eller snarare praktik, inget svar från människan som kommer att vara min handledare under praktiken och skolmailen fungerar icke så jag får inte tag i min lärare. Andra lärare har fortfarande inte skrivit en enda kommentar på det uppgifter som gjorts, kursen slutar nästa vecka, känns riktig bra verkligen. Nu har jag ändå lite kraft för skolan igen, känns det som, men våra lärare? Eller vissa av dem, vad sysslar dem med? Missköter sin lärartjänst totalt om jag får säga det själv. Oj vad helvets bitter jag blev nu, skulle kunna kasta glaset jag har bredvid mig i golvet, så förbannad är jag på det!

Ha en trevlig natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0