iceman

Natten bjöd inte på många timmars sömn, trots att jag faktiskt la mig när jag borde. Suck suck, så när det var dags att hoppa upp var det i princip omöjligt och den välkända huvudvärken hade ännu en gång besatt mig. Vad jag hade glömt var hur förbannt jobbiga min tröttaste mornar är, då någon försöker väcka mig och jag aldrig fattar om jag drömmer eller är vaken. Allt flyter ihop till en jävla gröt, och ja, det är fruktansvärt frustrerande. Det blev ett sms som meddelade malin att jag inte kommer och sen lite mer sömn, så nu borde jag väl vara utvilad.

Börjar bra, fast kan skylla på att jag egentligen inte börjat än, eller nåt. Jaja, bättre lycka till någon annan!


Det är föresten snö ute, och is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0