hallelulijah!

Jag hade en period, eller ganska många, eftersom det var just perioder, i nian och ettan på gymnasiet framförallt då jag kom hem och bara slocknade, så trött var jag. Så som jag kände mig när jag kom fårn skolan dessa perioder känner jag mig nu. Skillnaden är väl att jag inte gjort så mycket idag och att klockan är mer än den var då. Så det verkar inte stämma riktigt.

Hursom! Det var bara två små snälla barn på träningen, så det var lugnt, och dem var just snälla med, inte för att de brukar vara elak precis, men en grupp på på 10 trotsiga 8-10åringar är inte alltid det roligaste, egentligen är dem alltså snälla. haha

Tidig sömn blir det nog ikväll, känns som ett tag sedan!
Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0