galaxy of the lost

Precis hemkommen från träning, det gick inte så bra. Första gruppen med helt nya simmare var snäll så klart (som att de vågar annat andra gången?), andra gruppen beter sig däremot som små djävlar ibland, vilket gör mig till en skrikande satmara -inte kul alltså! I vattnet lyckades jag dessutom hamna (endast på grund av mig själv och första timmen, men det gjorde inte kommande timme bättre), dessutom tänkte jag lära barnen vad man gör om något blivit medvetslös, framstupa sidoläge som det hette förr, nu har jag glömt bort vad det heter (säkert/stabilt sidoläge?). I vilket fall var jag så trött och arg så jag glömde det viktigaste, ännu bättre! Nu är jag hemma och fått i mig mat i alla fall, men är trött som en överkörd ko. Försök inte ens hitta logiken där.

Mer bra musik och tidig sömn är vad som kan väntas av denna kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0