embarrasing

Hej!

Jag får nog utse mig själv till dagens dummaste idag. Skrev ju innan att jag hade glömt alla grejer till praktiken hemma, jag trode nämligen att jag hade allt på den externa hårddisken (varför jag nu skulle ha det när jag aldrig annars har saker som har med skolan att göra endast där?), och tanken då var att jag skulle lägga över det på mitt usbminne och ha med mig det, och datorn till skolan. Jag hade med både dator och usb, men på usb fanns bara jobbet från förra veckan, och på datorn hade jag inte ens en tanke att kolla efter denna veckans jobb. Självklart låg allt på datorn, insåg jag nu, väl hemma. Den där bra sömnen i natt kan inte vart så bra trots allt?

Jag undrar verkligen vad jag tänker med ibland. Jag hade sakerna på usb (OCH datorn) förra veckan eftersom vi inte använde min dator att jobba på, men nu hade jag ju med mig datorn? Jag är nästan pinsam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0