dagen efter och Malins dag!

Hej och hå, nytt år!

Mycket trevlig och god middag hos Nath, en mindre skräckupplevelse på avenyn med alla fyrverkerier, och med ett hejdlöst dansande firade vi in det nya året, och framförallt Malins 18årsdag, grattis min vän! Ett lyckat nyår vill jag lova! Runt oss var kanske inte den bästa musiken och de roligaste människorna, men vi lyckades ha det helbra ändå!

Idag funderar jag på att bara sitta här och kika på alla serier jag missat, fast å andra sidan sitter jag hellre med eller hos någon annan för dagen efter är så djävulskt deprimerande, det har jag alltid tyckt. Mest för att man dagen innan var omringad av massa glatt folk.

2009 alltså, nytt år, nya tag, nytt allt och bara fem jävla månader till student!
Ja okej, det blir nog bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0