ciggarettes wedding bands

Jag gillar inte vändningen som ägt rum

Fullt upp helg!

Fredag: Louise och Irma kom på besök, alldeles för länge sedan innan dess! Handlade gott och hade trevligt med prat prat och prat som vanligt.
Lördag: Upp och hoppa! Iväg för en hel dag på kultur atom där musiktävlingen Musik Direkt hålls denna helg och där jag och Ksanet gör vår praktik, mer eller mindre. Sjukt tråkigt, långtråkigt i alla fall, hände inte mycket alls men vi fick gjort vad vi skulle göra. Senare bar det av till Pernilla för middag med trevliga människor där. God mat och skum efterrätt, singstar osv.. Hur trevligt som helst, lite för trevligt för vissa kanske?
Söndag: Sovmorgon bestämde jag och Ksanet, men snart bär det ännu en gång av till kultur atom, eller atom kultur som jag fick det till i går i trötthetens stund. Får se om det blir roligare idag när vi inte är där lika länge. Fota måste jag göra idag med, eftersom kameran inte ville i går.

Eftersom som vi nu, efter denna dag, jobbat 7 (6?) dagar ii streck tänkte vi ta ledigt Måndag och Tisdag eftersom våran helg försvunnit. Dock har jag tydligen ett restprov på måndag, så så mycket med det!

Dusch nu! Finns det tid så lär jag väl städa lite med, som alltid annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0