bedrifter

Nu mina vänner, ska ni får höra en av mina senaste bedrifter som jag alldels nyss talade om för Malin och Camilla. I morse när min mammas väckarklocka ringde, klockan 06.00, så vaknade jag! Jag vaknar aldrig av väckarklockor, framförallt inte om den inte är min, och framförallt inte om den ringer vid den tiden. Jag fick en mindre chock måste jag säga, dessutom var jag pigg och utvilad! Däremot hindrade det mig inte att somna om två timmar för att gå upp min rätta tid denna morgon, but still!

Mindre bra var att jag glömde allt jag så duktigt igår gjorde för praktiken hemma! Men jag och Ksanet lyckades göra det sista ändå, så får vi sätta ihop det i morgon när jag INTE glömmer resten. Vi är så duktiga!

Jag är nu lat, och sitter och väntar en halvtimme på bussen för att åka hem, för jag orkar inte gå till spårvagnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0