är man bra så är man?

okej, nu är det så här att jag så himla bra att jag lyckats fixa mig en telefon, tror jag. Det är nämligen så att jag går runt och använder Natalies före detta telefon eftersom jag lyckats förstöra alla föregående. Eftersom hon är rädd att hennes nya snart ska ge upp snart så måste jag däremot vara väldigt försiktig med den jag lånar, detta är dock inte min starka sida. Därför har jag nu rotat fram en gammal kär vän, som jag faktiskt alltid gillat, men laddaren har gått sönder. Nu har jag dock underligt nog lagat den jäveln! Så jag kanske kan spara mig några veckor till med att slänga ut pengar på nån billig sak som fungerar att ringa med utan att jag behöver skämma öronen av mig. Jag hoppas detta ska fungera. Smart som jag är kom jag däremot på att jag satt och trixade med laddaren när den var i kopplad i väggen, men ingen skada skedd (och ingen läxa lärd)!

Stå ut med polyfoniska ringsignaler och inte många andra morderniteter får jag väl stå ut med. Det bästa är att det kanske inte gör mig jättemycket om jag skulle råka förstöra denna.

God natt och ett lite bättre humör. Nu måste jag dock diska, annars lär jag inte få vakna igen. Skämt å sido men inte långt därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0