winterland

Ingen skola idag då Ksanet talade om att hon var sjuk, så jag fick sova ut. Sömnen har bytt bana igen, det var ju inte så bra kanske, snart lov i och för sig men jag skulle ändå tycka det var lite trevligt att somna om nätterna, bums! Hur som! Vädret börjar kännas lite klarare, nog för att det är kallt som bara den, men det är ändå ljusare än vad det vart på ett tag (eller misstar jag mig?). Våren närmar sig, sakta men säkert, kan dock nästan slå vad om att det ska snöa och frysa på lite innan vi är där, så att säga snart är väl att ta i men det är på väg åt rätt håll i alla fall. Om ett tag kommer det att vara ljust när träningarna pågår, men det kommer hinna mörkna innan jag når fram till bussen, men sen, några veckor efter det kommer det att vara ljust även hela vägen hem -då är det vår!

Men som sagt, vinter ett tag till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0