What a waste of time

Det verkar som att jag gått och blivit ambitiös på senare dar, känns rätt bra. Det lär däremot vara borta lagom till skolan börjar, det är så mycket lättare när man bara har en sak att fokusera på och inte tjugo. Vi är i princip klara med praktiken, ska bara åka till vår handledares kontor och lämna lite grejer, vilket blir på fredag, detta leder i sin tur till att jag är ledig i morgon. Dock måste jag hasa mig upp på morgonen (vilket förmodligen är oerhört nyttigt för min del!) och ta mig till odontologen.

Nu sitter jag med mitt aldrig svikande te och ska snart göra mig klar för natten. Tänkte föra vidare Lisas musiktips, Carolina Liar, mycket bra!

I'm not over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0