snusmumrik

Lite lite matte fick jag gjort nu med. Trode som vanligt när jag öppnade boken och började räkna att detta skulle jag klara, så svårt var det ju inte! Men sen, efter cirkus två sidor kom verkligheten i kapp. Jag gillar det inte.

Lite bilder istället. Eftersom jag aldrig orkar släpa på kameran är det nästan bara bilder inomhus och i och med det, på Patricia och dessutom endast från en av fem dagar. Detta var alltså inte det ända vi gjorde :)
Får nog ta och köpa mig en liten kamera... nån gång.



Vi fikade, kanelbullemonstret fick en bulle


som var större än hela hennes ansikte


Katri och Patricia :) start blixt?


Prinsessan busan enligt henne själv
spelar inte så stor roll, bara det är prinsessa med i namnet :)



Karolin:)


När man handlar byts pengar mot kvitton.
Jag är med andra ord ganska pank.



Som att jag skulle släppa Nalle Puh?


Nalle ser ut att ha lycktas fly..


Patricias docka Drottningen fyllde år, så vi skulle måla presenter åt henne..


Jag målade snusmumriken..


och några till :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag läste lite snabbt trodde ni hade skrivit snuskmumriken:P ahah

2009-02-24 @ 19:51:38
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0