typisk svensk!

Jag måste ha somnat med hela min kroppstyngd på min högerhand, fy satan vad ont det gör!

Nu luktar det mat i hela huset och jag är inte lite hungrig! Måste dock fota det hela innan vi kan äta så att jag kommer ännu en liten bit på mitt projektarbete. Falafel blir det idag. Folk brukar skratta när jag säger att mamma gör sån mat, den är ju inte precis "svensk", men hon gör det bra, oerhört bra!

På tal om svensk. Jag är nog den idealiska svensken när det gäller att åka kollektivt. Jag sitter gärna så långt ifrån alla andra som möjligt, det sägs ju att svenskar är så tråkiga som sitter på varsitt säte i varsin del av vagnen om det går, och ja, sån är jag! Däremot verkar ingen annan förstå det, för det spelar ingen roll vart jag är, folk envisas ALLTID med att sitta nästan på mig, trots att det finns massa lediga platser runt om. Jag gillar det inte. Haha.

och ja, konnsert vill jag på nu, som alltid annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0