all the way to heaven

8 december 2007, utsikten från angeredsbron


Även dagen då jag insåg att jag aldrig kommer våga hoppa bungyjump,
det är dock förträngt nu och målet är tillbaka.


Idag är det en såndär dag då jag heslt bara vill krypa ner någonstans och kika på en film och halvsova. Det är ju söndag, och dessutom en dagen efter. Men det är prov i morgon, som jag redan skjutit upp ett antal gånger, pluggat mer på det har jag dock inte gjort för det, tyvärr. Så plugg hela kvällen lång! Är dock kall som en isbit så det blir i alla fall till att krypa ner i badet, med naturboken så klart!

Kommentarer
Postat av: tres

vilken fin bild katri! och eh, jag hade blivit imponerad om du hade hoppat bungyjump! och om du gör det kan du väl lova att ta ett kort när du är halvägs;)haha

2009-02-03 @ 14:29:22
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0