walking in a winterland

Hemkommen från malin. Det var en upplevelse vill jag lova, att ta sig både dit och hem! Snö, halt och skor med inget som helst fäste i marken (men de är varma som bara den), jag gled runt på vägen hela vägen till och från henne, måste sett värre ut än Bambi på hal is i denna (minst!!) 2 decimeter djupa snö.

I vilket fall var det ännu en bra kväll med de omnämda Malin och Natalie.
Nu vill jag dock inte sova, men jag borde, dumt att vända tillbaka dygnet helt fel nu..

några av alla bilder från gårdagskvällens början hos Lisa.
(19 på måndag, där av kalaset) Bilder är självklart stulna från henne!

Folk och mat!

Marie, Rickard och Hanna


Katri och Lisa helt inne i sin mojito!



Katri, Malin och Camilla

Katri och Malin


Lisa, Malin och Camilla i sina vanligaste skepnader

Lisa, Malin och Camilla i mindre vanliga skepnader

Camilla och Lisa




Ursäkta min brist på fantasin i bildtexterna och den svaga variationen av bilder.

sömn nu kanske, godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0