still...

Dag
Vaknade, åt ordentlig frukost för ovanlighetens skull, klädde mig, var klar i tid, åkte till odontologen eller specialkliniken för orofacial smärta för att vara exakt, träffade en gammal klasskompis på vägen dit -alltid trevligt!, tog mig därifrån, åkte och tränade, gick till skolan där jag slog mig ner en stund med mina otorligt sköna klassvänner och väntade på att malin kunde få gå, tog med mig henne till stan där vi träffade natta, sprang runt och irrade och letade present till Johanna, hittade present!, träffade irma i två sekunder, sa hejdå till malin som skulle träna, sprang in på shock och fick en shock då mitt bankkort inte vill medge köpet av ett nitarmband, löste det, åkte hem med natta, skildes åt i angered och tog sedan bussen ensam hem...

Nu är jag hemma och väntar på juvlig mat!
Jag är så himla cool, har nu ett nitarmband fastsatt runt vänstra handleden.
(Fast det sitter på högra)

I bakgrunden kan man skymta mycket snygga bilder
som sitter ovanför mitt skrivbord, tagna av någon annan.



Och gissa? -Fortfarande Bruce...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0