stronger than jesus

Åkte igår och tränade monstren! Efter som de andra två tränarna var i vattnet tyckte de att jag också skulle vara det, med kläder på -inte snällt! Kände dock efter det att jag ändå orkade ta mig upp till Irma. Sagt och gjort. Jag tog en promenad till stället som en gång i tiden var mitt andra hem, skönt att komma hem igen om man säger så :) Beck och sådant så klart. Somnade tillslut och tog mig hem idag, när klockan slagit 3. På tal om seg morgon haha.

Nu har jag anmält mig till högskoleprovet också, duktiga mig! Usch. Är nervös redan nu, har en känsla av det inte kommer så hemskt bra. Men nu är det hursomhelst anmält och betalt. Sitter även och kikar på lite kurser på universitetet, och jag är lockad till en del av dem kan jag tala om. Något måste jag ju ha för mig i höst om jag inte lyckas få ett jobb.

Men jag börjar faktiskt bli lite arg. Jag vet inte hur många jobb jag sökt senaste halvåret. Vad mycket lättare saker och ting hade vart om jag bara hade ett jobb, eller bara fick lite (eller ganska mycket helst) pengar från ingenstans!

/katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0