ostabilt

Jag har en hemsk hemsk ovana som jag tar till varje gång jag är stressad och får för mig att försöka komma ikapp och i förvag på riktigt så att jag inte har någonting alls till veckan efter. Den brukar dock vara förgäves och ingen vinner på det. Det blir i korta drag -onyttigt, stökigt, ossocialt, trött och grinigt... Så jag tänkte försöka ändra på det.

Hursom! Idag började dagen hos tandläkaren, det känns som om jag mer eller mindre bor och har bott där de senaste åren, sedan en lektion med rättskunskap, sedan gymträning med Malin och sedan träning med ungarna och Linnea. I morgon slutar jag redan klockan 11.00 och det känns ganska underbart. Funderar på mer träning men kanske borde vila en dag?

Helgen som kommer hade jag tänkt viga åt endast skolarbete, men i skrivande stund slår det mig att jag har andra delen av tränarutbildningen lördag och söndag, hela dagarna -nej tack! hade jag velat säga till det.

sömn just exakt nu kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0