när allt är gjort

Gårdagen

rätt sen morgon, stan, skola, träna med natta, stressad, mötte upp malin, åkte till natta, åt, tog med mina grejer och gick hem så fort benen bar mig, mera stress, stress, stress, stress, missade malin och bussen, åkte ensam, hamnade hos Lisa med lite folk av hennes och folk från klassen - trevligt med mat sång tjat och tårta osv!, tog med mig malin och åkte till stan, spännande resa, gick till blvd där vi hittade natta och hennes folk, trevligt och kul, spenderade knappt pengar heller - ett plus!, hem, ont i fötterna, sömn.

Nu är jag vaken och idag blir det nog bara en riktigt seg dag som ganska ofta. Ska se om jag orkar laga mig lite mat för jag är hungrig som ett as! Är dock ungefär lika lat som jag är hungrig så vi får väl se..

Jag börjar bli alldeles för sentimental. Gammal låt. Barndom. Massa annat..
Vet dock inte vad det är för skum video....
Mikael Wiehe - När allt är gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0