media prioriterar?

Nog för att det (kanske) är en stor nyhet för landet och nog för att det är kul när folk hittar sin kärlek och gifter sig osv.. Det har jag inget emot alls.

Men sedan jag kom hem runt halv 4 har jag tragiskt nog legat i soffan och zappat mellan kanalerna. Vad jag däremot tycker är mer tragiskt är att denna förlovning har cirkulerat på tv hela den tiden! Och okej, fine! Men när kronprinsessan Victorias och Daniel Westlings förlovning tar upp 19 minuter av 30minuter långa rapport mår jag nästan illa. Händer det inget viktigare i världen? Intressant att se vad media prioriterar. Suck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha absolut!

tack tack Katri!

jaa jag har faktiskt det, ganska mycket ! När är det den ska vara om du vet det:D?

2009-02-24 @ 22:18:54
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0