Lyckad kväll!

Som vanligt ska jag skriva mig ett onyktertinlägg, men det blir nog inte så långt. Kvällen hos Johanna var lyckad! Med stora bokstäver dessutom. Om några timmar ska jag upp och åka och träna barenen, men värre har der vart! Och när jag väl gjort det så får jag sova hela dagen om jag vill vilket jag lär behöva. Alla åker iväg, Irma till danmark, lollo till norge, malin till ? usch vad kass jag är, fjällen iaf! Sen om några dgara åker natta till tyskland. Efter lovet åker jag till sthlm/uppsala, härligt. Hoppas jag får träffa min vän irma när hon komer från danmark iaf!

Nu måste jag verkligen sova. tack för en bra kväll alla, inte minst johann! Som dessutom verkade oerhört glad för vår present som ni andra kan se nedan!

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

miiiiin underbara preseent:D

tack för inatt!!(L)

2009-02-07 @ 17:39:22
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0