kallt kallt kallt

Sitter här i Uppsala nu och lyssnar på moster och hennes man som pratar spanska, och femåriga Patricia som springer runt och småpratar med sig själv. Mysigt. Har för övrigt tänkt att det nog får bli språk som gäller i höst om jag ska läsa några kurser. Skolan har börjat för de flesta, inte för mig än dock, är ledig fram till på onsdag och sen jävlar! Jag ser fram emot det, jag behöver lite vardags rutin igen tack. Och jag vägrar bli stressad, i alla fall i första taget.

Det är kallt som satan här uppe, och jag kan ärligt säga att jag inte saknat riktig vinter! Pengar har jag även lyckats spendera, men bara på rea som jag lovat mig själv innan.

Nu: Ut i kylan, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0