juni juli augusti...

Hej jag bör ha träningsverk i momrgon, annars blir jag nog nästan sur.
Just idag gillar jag måndagar, förmodligen framöver också då jag inte har något schemalagt i skolan dessa dagar.

Fick sova till 9 i morse, vilket känns bra. Inte för tidigt och verkligen inte för sent. Gick upp och åt frukost i seg takt sen minns jag inte vad jag gjorde. Runt 12 tog jag mig i alla fall hemifrån och in mot stan för att möta Malin. Gymträning var planen och så blev det även, riktigt skönt faktiskt. Efter det åt jag lite mat och tog mig till nästa träning där jag dock slapp träna annat än rösten. Sjukt vad jag känner mig som en satkärring på träningarna ibland. Men det blev tillslut bra och alla var duktiga, inklusive mig tycker jag! Hem efter det, äta (och så klart fota) mat. Nu blir det läsning inför engelskan (på engelska såklart) så att jag förhoppningsvis kanske kan hänga med..

(Februari) Mars April Maj... Mer än så är det fan inte, chokernade! Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka och uttrycka? Stress, längtan, ångest, glädje, panik, lycka...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0