hom sweet home

HEMMMMMA!
och det bästa av allt, jag gjorde mitt rum kliniskt rent innan jag åkte hemifrån, så det är ganska så jävla underbart att vara hemma igen! Även om packningen strax väller ut över golvet och soffan...

Jag är trött som bara den och har ingen större ork att skriva, men dagarna i stockholm och uppsala har varit mycket bra. Spenderat mycket tid med Karro vilket var längesen känns det som, min kusin nere i skåne, och även en massa tid med lilltjejen till ksuin! Idag var det att åka hem som gällde, men vi ville ha några timmar extra i stockholm så vi åkte tidigare från uppsala och slösade upp de sista pengarna, eller inte riktigt men. Inte ett enda par skor jag ville ha lyckades jag hitta under dessa fem dagar! Men plagg för alla andra delar på kroppen lyckades jag hitta i alla fall. Hursom! Det slutade med att jag inte hittade mina vantar, så vi sprang runt och letade efter dem, när vi tillslut insåg att de låg i min luva, idiot! Vid det laget var det brottom till tåget! så vi gick och gick.. åt fel håll så klart! I samma veva ringde malin.. Jag var stressad, vilse och försökte föra ett normalt samtal på en gång, men det gick tillslut, och efter en ansträngade gång i snabb takt lyckades vi hitta rätt och slå oss ner på tåget som tog oss till göteborg! Där väntade mamma och pappa med bilen för ovanlighetens skull och karro tog nästa tåg ner till skåne.

I morgon är det skola igen, en lektion endast, men det är matte så det räknas som tre! haha
Efter det ska jag även träna igen, kan inte bli bättre?

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Trees

H&M in el heart, eller vad säger du katri

2009-02-18 @ 23:21:40
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0