hade jag kunnat ha en melodi som rubrik så hade jag haft det

Bra dag, den började med mitt sista utvecklingssamtal inom skollivet. Sedan en mattelektion och lunch i skolan. Hemma nu och klockan är inte ens 1, känns helt okej måste jag säga. Hade tänkt vara effektiv idag med städ plugg och även hinna umgås lite med irma. Om hon nu kommer hit? Hon har inte hört av sig än men jag antar att hon är kvar i skolan.. Kanske jag ska ge mig på att baka något också? Mest för att det luktar så gott i huset efteråt haha.

På tal om irma så sitter jag på en gigantisk guldgruva
med hemska bilder på oss två genom åren!
Detta är dock en av de mindre hemska, i think.



Juli 2006, den sommaren jag bodde i den prickiga sjalen, ni vet?

Kommentarer
Postat av: irm

dåligt fräscha vi var då.

2009-02-26 @ 14:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0