121

Ja, och så kom den väntade snön, fortare än kvickt!

Dagen började som vanligt i sängen, alldeles för länge, -jag är helt enkelt sämst! Ksanet var nämligen sjuk idag också, så ingen skola. När jag väl orkat trycka i mig lite frukost och vakna till liv bestämde jag och malin oss för att sticka och simma, sagt och gjort. Var väl inte världens bästa träningspass men härligt var det, och folktomt, och socialt! Efter det sprang jag hem och slängde i mig mat för att sedan åka och träna barnen tillsammans med Frida! Nu är jag hemma och har slängt i mig ännu mer mat. Jag lyssnar fortfarande på Bruce, besatt är jag.

Nu ska jag begrava mig i musik och må bra en stund.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0