snart kommer änglarna att landa

Eftersom att jag lovade farmor och att slänga upp min önskelista här, och dessutom är en människa som oftast håller vad jag lovar finner den som är intresserad denna nedan! Nu strax är det avslutning med simmarna, och jag har kokat ihop tävlingar innehållande skatter, som alltid!

Musikbiografier (Johnny Cash, Kent, Håkan Hellström, Broder Daniel)
Fyrvaktaren av Camilla Läckberg
Den förlorade symbolen av Dan Bown
Epileringsmojäng
Träningsväska
SportBh
svart
Minne till telefonen
Hårddisk
liten till ytan men mycket plats!
Mjukisbyxor
med mudd nertill (Svarta gråa eller blåa)
Presentkort Accent
Dividedtrosor svarta gråa vita
Stolthet och fördom (filmen!)
Vännerbox(arna) säsong 1-10

FARMOR, när du sett detta kan du väl slänga in en kommentar? Under bilden nedan står det "kommentarer" där kan man klicka och skriva! :)


Jag bytte det blå mot sommarens orangea!

Kommentarer
Postat av: Farmor



Tack för förslagen.



Nu vet jag lite mer.



Kram Farmor.

2009-12-14 @ 18:31:09
Postat av: Anonym

haha, detta gjorde min dag!

2009-12-14 @ 20:00:57
URL: http://lydirm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0