onsdag

Jag har gått och köppt mig en eltadborste igen, efter många om och men. Min tandläkare sa åt mig att jag borde ha en sådan, så nu har jag det också! Men jag måste säga att det mest känns som att jag står och försöker polera tänderna utan resultat, men det blir säkert bra! Idag blir årests sista träning, trode ni ja. Årets sista träning med knattar för min del blir på lördag, men för gruppen som tränar idag blir det sista i alla fall! Nu ska jag försöka sammanställa all närvaro för terminen och fixa mina egna timmar, eller så gör jag helt enkelt det ikväll?

Jag har i alla fall trixat fram en hemsida åt mina föräldrars väldigt framåtgående företag, lite så där halvseriöst. www.marmelmedia.se så nu kan ni som ännu inte köppt min bok gå in där och beställa den, höhö.

mor i egen hög person, kanske inte i sin vanliga miljö dock



Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbaart foto!

2009-12-20 @ 01:20:21
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0