Och vågorna krålar och jag vadar in I natten

Jag är inne i en elak och arg period, det är rätt så irriterande! Men filmen var bra, och mina föräldrar blev biliserade fortare än någonsin innan, nu är det bil hela tiden, nästan. Men jag klagar inte! Bilen till bion i stället för vagnen, ingen fara på taket liksom! Mitt arga försvinner i alla fall när jag och mina kära vänner ska försöka planera, nyår denna gång. Då skrattar jag mest, för det är så många viljor och så många olika tankar... Elakheten försvinner dock inte, förlåt mig, jag kan vara riktigt jäkla spydig ibland utan att mena ens en gnutta av det, det bara kommer. Så ja, sorry!

Helt jäkla fantastisk är hon ju, Laleh. Tips från Irma för typ, en minu sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0