my dreams and my Wednesdays ain't going nowhere

Fredagen bjöd på hemma"spa"/filmkväll med mina små tjejer, mycket trevlig kväll. En riktig tjejkväll med ansiktsmasker, bad, bastu, masage, manikyr, mat, massa gott och film! Lördag morgon innebar upp och hoppa efter knappt 4 timmars sömn och iväg till träningen, 11 minus gjorde det inte lättare att krypa fram under täcket men det gick, tillslut. Tränade även på en hel del själv med Frida och Linnéa efteråt! Kvällen spenderades hos Irma tillsammans med Nath Lollo och Johanna, mycket mycket trevligt. Om några timmar ska jag ta mig ut i kylan igen och ta mig till vår kära simklubbs julavslutning. Nu eftersom jag gått upp tidigt två dagar i rad kanske mitt dygn börjar bli rätt igen, och det mina vänner, det gillar vi. Nu mat!
FRIDA, jag hade fel angående bloggen hittar inte den andra nu så det är säkert samma haha!


Fredagen :)




Bastu!

Favoriterna

Facemask

Bella, ja hon var hungrig.

En superdupertrött Bella gjorde mig en fransk manikyr, i sömnen typ :)

Sedan var det nyttigheternas nyttigheter och riktiga tjejfilmer!

Enchiladas började vi för övrigt kvällen med (innan ugnen)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh vad härliga bilder!!!

2009-12-28 @ 13:13:14
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0