jag såg en stjärna falla

Ibland blir jag trött på kaoset som råder i detta hus, eller ganska ofta. Jag ska dock inte skylla på någon annan för jag är rätt bra på att bidra till det haha. Men nu är det fint igen. Är det jul så är det jul! Sprungit runt i timmar nu och plockat överallt i alla rum utom mor & fars. Fattas bara att orka dra fram damsugaren med, snart! Och lite tomtar? Ja, jag vet att de allra flesta haft sina tomtar och andra julgrejer framme i veckor nu, men mina föräldrar är inga större fan av sådant förrän precis innan 24e december, typ i morgon och jag har inte orkat mer än på mitt rum som sen ett tag tillbaka är upptomtat ordentligt! Men nu tusan vill vi ha jul! Jag i alla fall. Dock för många julklappar kvar att köpa så här i sista dagarna....

Vädligt roliga bilder från december 2004 (säkert typ 23e) på mina kära bröder!

Linus trixar knäck

och kim städar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0